Vývoj českých módních značek a jejich udržitelnost – Bc. Jana Bergová
Bc. Jana Bergová
Master's thesis
Vývoj českých módních značek a jejich udržitelnost
Sustainability of original Czech fashion design brands from the viewpoint of generation conflict and society development
Anotácia:
Tato diplomová práce mapuje vývoj původních módních značek v kontextu novodobé české historie a jejich udržitelnost. Zamýšlí se nad možnostmi výchovy nové generace profesím potřebným k realizaci módního designu a udržení řemeslného standardu vysoké krejčoviny v České republice. Cílem bylo analyzovat současný stav a vytvořit rámcový přehled jako teoretického východiska pro zahájení účinné diskuse a …viacAbstract:
This work maps the development of original fashion brands in the context of modern Czech history and their sustainability. It considers the possibilities of educating the new generation in professions needed for realisation of fashion design and for maintenance of the craft standard of haute couture in the Czech Republic. The goal was to analyse the current situation and create a general overview as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bergová, Jana. Vývoj českých módních značek a jejich udržitelnost. Zlín, 2023. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Arts Management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
Podnikatelský záměr pro českou módní značku Concept Eternity
Mohammed Al Hashme -
Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
Alžběta Václavů -
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
Dominika Maloňová -
Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh
Zita Mickertsová -
Analýza potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu
Michaela Dostálová -
Vizuální identita módní značky
Libor Stuchlík -
Budování úspěšné individuální módní oděvní značky
Daniela Grigoryan