Vztah mezi transformačním leadershipem a produktivitou práce v MLM společnosti – Ing. Jan Báča
Ing. Jan Báča
Diplomová práce
Vztah mezi transformačním leadershipem a produktivitou práce v MLM společnosti
The relationship between transformational leadership and labor productivity in the MLM company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zkoumání vztahu mezi úrovní transformačního leadershipu a produktivitou práce v týmech multi-level marketingové (dále jen MLM) společnosti. V teoretické části jsou uvedeny definice pojmů leadership, jednotlivých stylů leadershipu, produktivita práce a multi-level marketing, které jsou dále použity v navazující empirické části. Empirická část popisuje provedený výzkum v …víceAbstract:
The subject of the thesis is to investigate the relationship between the level of transformational leadership and labor productivity in multi-level marketing (hereinafter MLM) company teams. In the theoretical section there are provided definitions of leadership, different leadership styles, labor productivity and MLM which are further used in the empirical part. The empirical part describes the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qcney/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Viktor Kulhavý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Systém distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti
Daniel TÝN -
Etická a sociální problematika multi-level marketingu
Kamila Pilařová -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí
Michaela HOLANOVÁ -
Transformační leadership v obchodní společnosti
Anna-Marie Foltýnová -
Leadership v přístupech manažerů
Dominika Fričová -
Leadership v malých a středních organizacích
Markéta KALÁŠKOVÁ