Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice – Bc. Jolana Rozmahelová
Bc. Jolana Rozmahelová
Bakalářská práce
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Awareness and perception of Fairtrade brand in the Czech republic
Anotace:
Tato bakalářská práce vysvětluje podstatu konceptu fair trade. Popisuje jeho historický vývoj, definuje, jaké jsou jeho principy a cíle. Obsahuje informace o tom, jak je možné získat certifikaci Fairtrade a jaké výrobky lze pod touto značkou zakoupit. Práce se rovněž věnuje fair trade v České republice – historickému vývoji, aktuální nabídce produktů, seznamuje s organizacemi, které v České republice …víceAbstract:
This barchelor’s thesis explains essence of fair trade concept. Describes historical evolution and defines its principles and objectives. Contains information, how is possible to gain Fair trade certification and which product are available with this label. Thesis is also dedicated to fair trade in Czech republic – historical evolution, currently available porfolio, represents organizations, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/udtcl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání značky Fair Trade
Anna DRAXLEROVÁ -
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Simona ŠIMKOVÁ -
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Vilém KUPKA -
Vnímání značky Fairtrade
Kristýna Hozáková -
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Daniela ŠMEHLÍKOVÁ -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová -
Fair trade káva: Průzkum povědomí a obliby konceptu fair trade kávy mezi studenty VŠ
Markéta SEDLÁČKOVÁ -
Fair Trade in the Czech Republic: Comparative Analysis of Fair Trade in the Czech Republic and Germany
Marie ŽÁČKOVÁ