Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice – Bc. Jolana Rozmahelová
Bc. Jolana Rozmahelová
Bakalářská práce
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Awareness and perception of Fairtrade brand in the Czech republic
Anotace:
Tato bakalářská práce vysvětluje podstatu konceptu fair trade. Popisuje jeho historický vývoj, definuje, jaké jsou jeho principy a cíle. Obsahuje informace o tom, jak je možné získat certifikaci Fairtrade a jaké výrobky lze pod touto značkou zakoupit. Práce se rovněž věnuje fair trade v České republice – historickému vývoji, aktuální nabídce produktů, seznamuje s organizacemi, které v České republice …víceAbstract:
This barchelor’s thesis explains essence of fair trade concept. Describes historical evolution and defines its principles and objectives. Contains information, how is possible to gain Fair trade certification and which product are available with this label. Thesis is also dedicated to fair trade in Czech republic – historical evolution, currently available porfolio, represents organizations, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/udtcl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání značky Fair Trade
Anna DRAXLEROVÁ -
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Simona ŠIMKOVÁ -
Etika a ekonomika. "Fair trade" jako fenomén.
Lucie Orságová -
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Vilém KUPKA -
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Daniela ŠMEHLÍKOVÁ -
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Lenka LENGEROVÁ -
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Kristýna HOLAROVÁ -
Does Fair Trade in Sri Lanka Need Cooperatives? Do Cooperatives in Sri Lanka Need Fair Trade?
Kristýna Havlová