Cesta k filozofii dramaticko výchovnými metodami – Ondřej Kohout
Ondřej Kohout
Bakalářská práce
Cesta k filozofii dramaticko výchovnými metodami
Way to Philosophy Using Drama Educational Methods
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je nabídnout vhled do způsobů použití dramatické výchovy jako formy výuky filozofie. Dramatická výchova prokázala svoji užitečnost v mnoha školních předmětech. Výhodou dramatické výchovy je spojení tématu s přímou zkušeností. Bohužel, právě přímá zkušenost a její spojení se skutečným životem je to, co filozofii chybí. Tato práce ukazuje různé přístupy použití dramatické …víceAbstract:
The focus of the bachelor thesis is to offer a profound insight into the use of drama education as a form of teaching philosophy. Drama education has proven its usefulness in many school subjects. The advantage of drama education is that it connects a topic with a direct experience. Unfortunately, direct experience and its connection to real life is what is philosophy missing. The thesis shows different …víceKlíčová slova
strukturované dramaKlíčová slova
prožitkové učeníKlíčová slova
prožitekKlíčová slova
filozofické aspektyKlíčová slova
filozofické myšleníKlíčová slova
studium a výukaKlíčová slova
dramatická výchova
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10056
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
- Vedoucí: Radek MARUŠÁK
- Oponent: Josef VALENTA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané aspekty druhé světové války na Těšínsku - drama tří národů
Jakub Podžorný -
The Transition from Novel to Drama in Beckett's "The Trilogy"
Štěpán Pařízek -
Prožitkové učení v mateřské škole
Marie KŘÍŽOVÁ -
Využívání metod dramatické výchovy při výuce etické výchovy na 1. stupni málotřídní školy
Daniela MATYASKO -
Specifické poruchy učení a pohled jedince na studium a běžný život
Sabina RASZKOVÁ -
Studium koncepce K-hodnoty a indexu účinnosti pro popílek a strusku a jejich posouzení a stanovení pro betony
Petr Šperling -
Způsoby přípravy ke zkouškám studentů v kombinovaném studiu v souvislosti se slaďováním studijních, rodinných a pracovních nároků z pohledu genderových stereotypů a rolí
Jana Vyskočilová -
Využití sociálních sítí žáky středních škol knihovnických a studenty bakalářského studijního programu Informační studia a knihovnictví
Veronika Galiová