Ondřej Kohout

Bakalářská práce

Cesta k filozofii dramaticko výchovnými metodami

Way to Philosophy Using Drama Educational Methods

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je nabídnout vhled do způsobů použití dramatické výchovy jako formy výuky filozofie. Dramatická výchova prokázala svoji užitečnost v mnoha školních předmětech. Výhodou dramatické výchovy je spojení tématu s přímou zkušeností. Bohužel, právě přímá zkušenost a její spojení se skutečným životem je to, co filozofii chybí. Tato práce ukazuje různé přístupy použití dramatické …více
Abstract:
The focus of the bachelor thesis is to offer a profound insight into the use of drama education as a form of teaching philosophy. Drama education has proven its usefulness in many school subjects. The advantage of drama education is that it connects a topic with a direct experience. Unfortunately, direct experience and its connection to real life is what is philosophy missing. The thesis shows different …více
 

Klíčová slova

strukturované drama

Klíčová slova

prožitkové učení

Klíčová slova

Sókratés 469-399 př. Kr.

Klíčová slova

Platón 427-347 př. Kr.

Klíčová slova

prožitek

Klíčová slova

filozofické aspekty

Klíčová slova

filozofické myšlení

Klíčová slova

studium a výuka

Klíčová slova

dramatická výchova
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
  • Vedoucí: Radek MARUŠÁK
  • Oponent: Josef VALENTA

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 1. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna