Analýza konkurence studentských klubů – Alexandra Hromková
Alexandra Hromková
Bakalářská práce
Analýza konkurence studentských klubů
Competitive Analysis of the Student´s Clubs
Anotace:
Cílem této práce bylo porovnat vzájemně si konkurující studentské kluby a zjistit preference jejich návštěvníků při jejich výběru. Úkolem bylo zjistit, které faktory musí kluby splňovat pro příjemné strávení volných chvil, nebo co je naopak od návštěvy odrazuje. V první kapitole byl představen klub samotný a jeho mikroprostředí a makroprostředí, byla zde také uvedena jeho přímá i nepřímá konkurence …víceAbstract:
The aim of this study was to compare the competing student clubs and find visitors preferences in their selection. The task was to identify factors that clubs mustmeet for you to enjoy free time or what, by contrast, discourages visits.In the first chapter was introduced club itself and its microenvironment and macroenvironment, was also identified its direct and indirect competitors. Another chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91517
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Miroslav Merenda
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva