Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku – Pavel Kalenský
Pavel Kalenský
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku
Marketing communication in acquisition activity of startup company
Abstract:
Hlavním cílem práce je navrhnout strategii marketingové komunikace pro nově vzniklou společnost působící na B2B trhu. Úkolem této komunikační strategie je pomoci společnosti s procesem získávání nových zákazníků v rámci jejího počátečního rozvoje. Práce je tvořena dvěma částmi. V první je zpracována teoretická problematika marketingu a marketingové komunikace s důrazem na sestavení komunikační strategie …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to propose a marketing communication strategy for a newly established company operating on B2B market. The task of this communication strategy is to help the company with the process of acquiring new customers as part of its initial development. The thesis consists of two parts. The first part deals with the theoretical issues of marketing and marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xlsbv/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALENSKÝ, Pavel. \textit{Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/onxy8i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík