Petr Javůrek
Bachelor's thesis
Analýza stakeholderů hokejového klubu
Stakeholder Analysis of Ice-Hockey Club
Abstract:
Cílem bakalářské práce je detailní analýza stakeholderů vybraných hokejových klubů ze tří různých soutěží v České republice. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola poskytuje různé definice pojmu stakeholder. Druhá uvádí skupiny stakeholderů, které má teoreticky hokejový klub. Třetí kapitola popisuje rozdělení stakeholderů podle kritérií moci, oprávněnosti a naléhavosti. Čtvrtá kapitola …moreAbstract:
Objective of this bachelor thesis is a detailed analysis of stakeholders of selected ice hockey clubs from various leagues in the Czech Republic. The text is divided in six chapters. The first chapter provides several definitions of the stakeholder. The second chapter deals with particular groups of stakeholders an ice hockey club theoretically has. The third chapter describes a distribution of stakeholders …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63492
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: Pavel Král
- Reader: Stanislav Tripes
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
Lukáš Konvičný -
Sponsoring du club de hockey sur glace HC ZUBR Přerov
Daniela UHLÍŘOVÁ -
Analýza stakeholderů hokejového klubu
Petr Javůrek -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová