Jan Horák

Bachelor's thesis

Vliv vyosení pístního čepu na silové účinky v klikovém mechanismu spalovacího motoru

Effect of Piston Pin Offset to Forces in Crank Mechanism of Internal Combustion Engine
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem vyosení pístního čepu na silové účinky v klikovém mechanismu spalovacího motoru se zaměřením na snížení normálové síly. V teoretické části se věnuji popisu částí klikového mechanismu a vztahům pro výpočet sil působících na klikový mechanismus. Ve výpočtové části pak provádím výpočet jednotlivých sil a zkoumám vliv vyosení pístního čepu na jejich velikost a průběh. …viac
Abstract:
Bachelor thesis is dealing with effect of piston pin offset to forces in crank mechanism of internal combustion engine. Thesis is focused on reduction of normal force. In theoretical part of thesis are described parts of crank mechanism and equations for caltulation forces in crank mechanism. In practical part is done caltulation of forces and examined effect of piston pin offset to their values and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedúci: Pavel Dresler
  • Oponent: Jakub Šmiraus

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava