Jan SLAVICKÝ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game

Analysis of the marketing communication in company BumperBall game
Anotace:
Cílem bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace firmy BumperBall game a následný návrh pro zlepšení marketingové komunikace. První část práce popisuje pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingové nástroje 21. století. V druhé části práce je popsán cíl práce, použité metody, dále představení firmy. Analýza byla provedena za pomoci dotazníkového šetření a SWOT …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was the analysis of current state of the marketing communication in the BumperBall game company and suggestions of improvement of the marketing communication. The first part gives explanation of marketing, marketing communication and marketing tools of the 21st century. The second part of the thesis describes the aim of the thesis, used methods and introduces the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLAVICKÝ, Jan. Analýza marketingové komunikace firmy BumperBall game. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta