Zjišťování dopadu disruptivních business modelů na české outgoingové cestovní kanceláře – Petr Chreno
Petr Chreno
Diplomová práce
Zjišťování dopadu disruptivních business modelů na české outgoingové cestovní kanceláře
Assessing the impact of disruptive business models on the Czech outbound travel agency
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zjišťování dopadu disruptivních modelů na české výjezdové cestovní kanceláře. V teoretické části je popsán business model pomocí modelu Canvas. Následně jsou představeny různé vzory disruptivních business modelů, které na trhu cestovního ruchu figurují. V praktické části byl vypracován vlastní výzkum, který zjišťoval, jak čeští občané využívají disruptivní modely pro …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the identification of the impact of disruptive models in tourism at the Czech travel operators. The theoretical part describes the business model using the canvas method. Subsequently, various patterns of disruptive business models in tourism market are presented. In the practical part, a research was carried out to find out how Czech citizens use disruptive models for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Ondřej Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Podnikatelský plán cestovní kanceláře
Tien Manh Nguyen -
Podnikatelský plán - založení cestovní kanceláře
Pavla Lukášová -
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
Klára Vorlová -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova -
Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji
Pavla BENDOVÁ -
Designing a methodology for disruptive business model innovation
Michael Lang -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva