Peter Mikuš

Bachelor's thesis

Facebook Marketing

Facebook Marketing of a Given Company
Abstract:
Tato práce se zaměřovala na vytvoření Facebook marketingového plánu pro nově zalo-ženou společnost. Práce se dělí na dvě základní části. První, teoretická část, je cílena na stručné poskytnutí potřebných informací pro pochopení marketingu na sociálních sítích ve všeobecnosti a konkrétně zaměřujících se na marketing na Facebooku. Jako zdroje pro tuto část byly použity knihy a vědecké články na internetu …more
Abstract:
This work focuses on developing a Facebook marketing plan for the recently found company. The work is split into two main parts. First one, the theoretical one aims to briefly give the necessary information about social media marketing in general and then further focuses on Facebook marketing, how it works and why it is important to use it. Sources for this part comes from both literature and online …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Dušan Mladenović
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management