Peter Mikuš

Bakalářská práce

Facebook Marketing

Facebook Marketing of a Given Company
Anotace:
Tato práce se zaměřovala na vytvoření Facebook marketingového plánu pro nově zalo-ženou společnost. Práce se dělí na dvě základní části. První, teoretická část, je cílena na stručné poskytnutí potřebných informací pro pochopení marketingu na sociálních sítích ve všeobecnosti a konkrétně zaměřujících se na marketing na Facebooku. Jako zdroje pro tuto část byly použity knihy a vědecké články na internetu …více
Abstract:
This work focuses on developing a Facebook marketing plan for the recently found company. The work is split into two main parts. First one, the theoretical one aims to briefly give the necessary information about social media marketing in general and then further focuses on Facebook marketing, how it works and why it is important to use it. Sources for this part comes from both literature and online …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management