SWOT analýza podnikatelského subjektu – Ing. Tereza Mordová
Ing. Tereza Mordová
Bakalářská práce
SWOT analýza podnikatelského subjektu
SWOT analysis of business enterprise
Anotace:
SWOT analýza je jedním z marketingových nástrojů, které má firma k dispozici a díky níž může zanalyzovat do hloubky svůj současný stav, ale také svůj stav minulý a budoucí. V této práci bych chtěla důkladně zanalyzovat veškeré prvky, které ovlivňují postavení a celkový stav společnosti TRADE CAR, spol. s r.o. Věřím, že tato analýza přinese mě i společnosti pravdivý přehled o její činnosti a postavení …víceAbstract:
SWOT analysis is one of the marketing tools that the company has available and through which to analyze in depth its current state, but also its status past and future. In this work I wanted to thoroughly analyze all the elements that influence the position and the overall state of the CAR TRADE, Inc. I believe that this analysis will bring me and the company a true statement of its activities and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b371r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Business model
Hynek Bačík -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend
Thi Thanh Huyen Do