Ing. Tereza Mordová
Bachelor's thesis
SWOT analýza podnikatelského subjektu
SWOT analysis of business enterprise
Abstract:
SWOT analýza je jedním z marketingových nástrojů, které má firma k dispozici a díky níž může zanalyzovat do hloubky svůj současný stav, ale také svůj stav minulý a budoucí. V této práci bych chtěla důkladně zanalyzovat veškeré prvky, které ovlivňují postavení a celkový stav společnosti TRADE CAR, spol. s r.o. Věřím, že tato analýza přinese mě i společnosti pravdivý přehled o její činnosti a postavení …moreAbstract:
SWOT analysis is one of the marketing tools that the company has available and through which to analyze in depth its current state, but also its status past and future. In this work I wanted to thoroughly analyze all the elements that influence the position and the overall state of the CAR TRADE, Inc. I believe that this analysis will bring me and the company a true statement of its activities and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b371r/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Business model
Hynek Bačík -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend
Thi Thanh Huyen Do