Kamila VAŘÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni

Evaluation of Marketing Activities of the IC and Gallery Zvonice on Solan
Abstract:
Bakalářská práce seznamuje o činnostech informačního centra a galerie Zvonice na Soláni. Skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje problematice neziskových organizací působící v oblasti cestovního ruchu, využitím marketingu v tomto sektoru a marketingovému výzkumu. V praktické části je představena Zvonice na Soláni, její návštěvníci, posouzeny jsou marketingové aktivity …more
Abstract:
This bachelor thesis introduces activities of the information centre and gallery Zvonice on Solan. It consists of two main parts. In the theoretical part, the author deals with the issue of non-profit organizations operating in the field of tourism, use of marketing in this sector and marketing research. In the practical part there is presented the gallery Zvonice on Solan, its visitors, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VAŘÁKOVÁ, Kamila. Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing