Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě. – Denisa Součková
Denisa Součková
Bakalářská práce
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Anotace:
Provést analýzu stávajícího marketingového informačního systému a vytvořit konkrétní návrh na zlepšení již zavedeného marketingového informačního systému s možností využití i stávajícího firemního informačního systému.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.