Naréndra Módí a současný nation branding Indie – Andrea Mudrová
Andrea Mudrová
Bakalářská práce
Naréndra Módí a současný nation branding Indie
Narendra Modi and India’s current nation branding
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje nation brandingu, současnému trendu ve veřejné diplomacii, jež začíná být stále více využíván v oblasti veřejné diplomacie, prováděné státy a státními aktéry. Trend nation brandingu, tedy vytváření určité, specifické značky státu, je analyzován na příkladu Indie, druhého nejlidnatějšího státu světa, se současnou tendencí ke změnám v jejím vnímání na mezinárodním poli. Indie …víceAbstract:
The main topic of this thesis is nation branding, a current trend in the field of public diplomacy, executed by the states and the state stakeholders. This trend, which encompasses the creation of a specific brand, is analysed using the example of India, the second most populated country in the world, in its endeavor to change the perception that the outside world has of it. In the past, India was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: Jana Peterková
- Oponent: Ondřej Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Dopady programu Make in India na přímé zahraniční investice v indickém zpracovatelském průmyslu
Anna-Marie Janotová -
Zahraniční politika Indie na Blízkém východě - zájmy a příčiny rostoucí angažovanosti asijské mocnosti v regionu
Hana ŠEBESTOVÁ -
Ekonomická diplomacie Indie ve vztahu k africkému kontinentu
Michal Bambušek