Andrea Mudrová

Bakalářská práce

Naréndra Módí a současný nation branding Indie

Narendra Modi and India’s current nation branding
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje nation brandingu, současnému trendu ve veřejné diplomacii, jež začíná být stále více využíván v oblasti veřejné diplomacie, prováděné státy a státními aktéry. Trend nation brandingu, tedy vytváření určité, specifické značky státu, je analyzován na příkladu Indie, druhého nejlidnatějšího státu světa, se současnou tendencí ke změnám v jejím vnímání na mezinárodním poli. Indie …více
Abstract:
The main topic of this thesis is nation branding, a current trend in the field of public diplomacy, executed by the states and the state stakeholders. This trend, which encompasses the creation of a specific brand, is analysed using the example of India, the second most populated country in the world, in its endeavor to change the perception that the outside world has of it. In the past, India was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
  • Vedoucí: Jana Peterková
  • Oponent: Ondřej Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72935

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie