Naréndra Módí a současný nation branding Indie – Andrea Mudrová
Andrea Mudrová
Bachelor's thesis
Naréndra Módí a současný nation branding Indie
Narendra Modi and India’s current nation branding
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje nation brandingu, současnému trendu ve veřejné diplomacii, jež začíná být stále více využíván v oblasti veřejné diplomacie, prováděné státy a státními aktéry. Trend nation brandingu, tedy vytváření určité, specifické značky státu, je analyzován na příkladu Indie, druhého nejlidnatějšího státu světa, se současnou tendencí ke změnám v jejím vnímání na mezinárodním poli. Indie …moreAbstract:
The main topic of this thesis is nation branding, a current trend in the field of public diplomacy, executed by the states and the state stakeholders. This trend, which encompasses the creation of a specific brand, is analysed using the example of India, the second most populated country in the world, in its endeavor to change the perception that the outside world has of it. In the past, India was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72935
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2018
- Supervisor: Jana Peterková
- Reader: Ondřej Novotný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Theses on a related topic
-
Dopady programu Make in India na přímé zahraniční investice v indickém zpracovatelském průmyslu
Anna-Marie Janotová -
Zahraniční politika Indie na Blízkém východě - zájmy a příčiny rostoucí angažovanosti asijské mocnosti v regionu
Hana ŠEBESTOVÁ -
Ekonomická diplomacie Indie ve vztahu k africkému kontinentu
Michal Bambušek