Jan Kukal
Bachelor's thesis
Giuseppe Scarlatti - Dove é amore é gelosia
Giuseppe Scarlatti - Dove é amore é gelosia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá životem italského hudebního skladatele druhé poloviny 18. století Giuseppe Scarlattiho a jeho operou Dove è amore è gelosia. Hlavním cílem tento práce je seznámit čtenáře s životem a dílem tohoto málo známého skladatele, konkrétně s jeho operou Dove è amore è gelosia a jejími novodobými inscenacemi.Bakalářská práce je rozdělena celkem na čtyři části. První část popisuje život …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with Giuseppe Scarlatti - an Italian music composer of the 2nd half of the 18th century, and his comic opera Dove è amore è gelosia. The main goal of the thesis is to acquaint the reader with the life and work of this mostly unknown composer, more specifically with his opera mentioned above. This thesis is divided into four parts. The first part takes a closer look at the …moreKeywords
hudební skladateléKeywords
operaKeywords
rozbor dílaKeywords
operní roleKeywords
18. stoletíKeywords
operní inscenace
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/16473
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Zuzana LÁSZLOOVÁ
- Reader: Ivan KUSNJER
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / field:
Hudební umění / Zpěv
Theses on a related topic
-
Literární dílo G. Angioliniho a J.-G. Noverra v kontextu 18. století
Petra Dotlačilová -
Přínos vokálního díla W. A. Mozarta pro pěvce se zaměřením na interpretační rozbor jedné operní role
Adéla LUČANSKÁ -
Přínos vokálního díla W. A. Mozarta pro pěvce se zaměřením na interpretační rozbor jedné operní role
Adéla LUČANSKÁ -
Role Jenůfy a specifika jejího nastudování z pohledu interpretačního
Eva DŘÍZGOVÁ -
Uplatnění trubek v operách Giuseppe Verdiho
Lukáš Soldán -
Giuseppe Verdi "Aida" - komplexní scénografický projekt opery
Linda Holubová -
Giuseppe Verdi: "Don Carlos" - komplexní scénografický projekt opery
Lucie Heřmánková -
Problematika speváckej interpretácie postavy Desdemony z opery Otello Giuseppe Verdiho
Natália FLÓROVÁ