Využitie marketingových nástrojov pri predaji hypotekárnych úverov a ich vplyv na spokojnosť klienta – Bc. Igor Strúčka
Bc. Igor Strúčka
Master's thesis
Využitie marketingových nástrojov pri predaji hypotekárnych úverov a ich vplyv na spokojnosť klienta
Use of marketing tools in selling mortgage loans and their impact on customer satisfaction
Abstract:
Thesis examines the use of marketing tools in selling mortgage loans in two commercial banks and their impact on customer satisfaction. We compared the mortgage loans and home loans in the Slovenská sporiteľňa, a.s. and the Všeobecná úverová banka, a.s. The diploma work contains three chapters. The first chapter is devoted to theoretical marketing mix of banking institutions. The second chapter compares …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá využívaním marketingových nástrojov pri predaji hypotekárnych úverov v dvoch komerčných bankách a ich vplyvom na spokojnosť klienta. Porovnávali sme hypotekárne úvery a úvery na bývanie v Slovenskej sporiteľni, a.s. a vo Všeobecnej úverovej banke, a.s. Diplomová práca obsahuje 3 kapitoly. Prvá kapitola sa venuje teoretickým východiskám marketingového mixu bankových inštitúcií …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/c5jix/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRÚČKA, Igor. \textit{Využitie marketingových nástrojov pri predaji hypotekárnych úverov a ich vplyv na spokojnosť klienta}. Online. Diplomová práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Banking Institute/College of Banking SK. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/opaqs7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Marketingový mix vybraného podniku
Daniel Pobiecký -
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Hybšová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Dundáčková -
Marketingový mix výstavby řadových domů v Nemilanech
Pavla Kňávová