Bc. Igor Strúčka

Master's thesis

Využitie marketingových nástrojov pri predaji hypotekárnych úverov a ich vplyv na spokojnosť klienta

Use of marketing tools in selling mortgage loans and their impact on customer satisfaction
Abstract:
Thesis examines the use of marketing tools in selling mortgage loans in two commercial banks and their impact on customer satisfaction. We compared the mortgage loans and home loans in the Slovenská sporiteľňa, a.s. and the Všeobecná úverová banka, a.s. The diploma work contains three chapters. The first chapter is devoted to theoretical marketing mix of banking institutions. The second chapter compares …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá využívaním marketingových nástrojov pri predaji hypotekárnych úverov v dvoch komerčných bankách a ich vplyvom na spokojnosť klienta. Porovnávali sme hypotekárne úvery a úvery na bývanie v Slovenskej sporiteľni, a.s. a vo Všeobecnej úverovej banke, a.s. Diplomová práca obsahuje 3 kapitoly. Prvá kapitola sa venuje teoretickým východiskám marketingového mixu bankových inštitúcií …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedúci: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: Ing. Eva Poliačiková, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance