Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy. – Bc. Alexandra Vysloužilová
Bc. Alexandra Vysloužilová
Master's thesis
Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy.
New Methods of Marketing Communication and its Use in Communication of Selected Company
Anotácia:
Hlavním tématem diplomové práce jsou nové trendy v oblasti marketingu a jejich využití pro komunikaci firmy. Stěžejní v této kategorii je v dnešní době komunikace v místě pro-deje, které bude v rámci práce věnována zvláštní pozornost. Teoretická část se zaměřuje na prvky tradičního komunikačního mixu jakožto i na ty spadající do oblasti nových médií. Dále jsou v této části vymezeny populární formy …viacAbstract:
The main topics of this thesis are the new trends in marketing and their use for communi-cation of companies. The key in this category is nowadays communication in the point of sale to which a special attention will be dedicated. Theoretical part deals not just with the elements of traditional marketing mix but also with those that belong to the field of new media. In addition, this section defines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYSLOUŽILOVÁ, Alexandra. \textit{Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy.} Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/oph68b/. [cit. 2024-03-28].
Jak správně citovat práci
Vysloužilová, Alexandra. Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Pivničková -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Využití populární kultury jako nástroje marketingové komunikace
Elena Chadžieva -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová