Podmínky výuky matematiky na 1. stupni tradiční základní školy a školy Montessori – Michaela MACHOVÁ
Michaela MACHOVÁ
Diplomová práce
Podmínky výuky matematiky na 1. stupni tradiční základní školy a školy Montessori
Conditions of Teaching Mathematics on the First Grade of Usual Primary School and Montessori School.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním podmínek výuky matematiky na 1. stupni tradiční základní školy s podmínkami ve škole, která využívá principů pedagogiky Montessori. Teoretická část mapuje základní principy pedagogiky Montessori, život Marie Montessori a nové tendence ve výuce matematiky. Věnuje se i tématům společným pro oba typy škol, didaktickým zásadám, obdobím rozvoje matematického myšlení …víceAbstract:
This master's thesis compares the conditions of teaching mathematics at a traditional primary school and a Montessori school. The theoretical part gives an overview of the basic elements of the Montessori method, the life of Maria Montessori and new trends in teaching mathematics. It also covers topics common to both types of school, principles of learning, stages of mathematical development at primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Malinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHOVÁ, Michaela. \textit{Podmínky výuky matematiky na 1. stupni tradiční základní školy a školy Montessori}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ophhsb/.
Jak správně citovat práci
MACHOVÁ, Michaela. Podmínky výuky matematiky na 1. stupni tradiční základní školy a školy Montessori. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Montessori pedagogika a její aplikace v běžné primární škole
Duong Thao Bui -
Přínos Montessori pedagogiky v edukaci žáků s individuální potřebou podpory
Radana Standarová -
Montessori pedagogika a její aplikace v běžné primární škole
Michaela SELINGEROVÁ -
Specifika role učitele v Montessori pedagogice v primárním vzdělávání
Michaela ADAMČÍKOVÁ -
Inovativní přístupy ve vzdělávání na primární škole se zaměřením na Montessori pedagogiku
Pavlína NOVOSÁDOVÁ -
Prvky Montessori pedagogiky v primárním vzdělávání
Adéla ŠNÝDLOVÁ -
Prvky Montessori pedagogiky v primárním vzdělávání v České republice
Barbora HENEŠOVÁ -
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová