Bc. Gabriela Pospíšková

Diplomová práce

Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně

Marketing Plan for Urban Cycling Promotion in the City of Zlin
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracovat marketingový plán, který přispěje k naplnění specifických strategických cílů města Zlína v oblasti dopravy, kterými jsou mimo jiné optimalizace dopravní situace ve městě a podpora cyklistické dopravy. Práce začíná teoretickou částí. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou část a projekt. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury týkající …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to prepare a marketing plan which will help to fulfill the specific strategic traffic goals of the City of Zlín. The thesis begins with a theoretical sec-tion. The practical section is divided into an analytical part of the marketing plan and the project part. The theoretical section contains findings obtained from the literature on re-gional and urban marketing, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pospíšková, Gabriela. Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe