Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně – Bc. Gabriela Pospíšková
Bc. Gabriela Pospíšková
Diplomová práce
Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně
Marketing Plan for Urban Cycling Promotion in the City of Zlin
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracovat marketingový plán, který přispěje k naplnění specifických strategických cílů města Zlína v oblasti dopravy, kterými jsou mimo jiné optimalizace dopravní situace ve městě a podpora cyklistické dopravy. Práce začíná teoretickou částí. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou část a projekt. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury týkající …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to prepare a marketing plan which will help to fulfill the specific strategic traffic goals of the City of Zlín. The thesis begins with a theoretical sec-tion. The practical section is divided into an analytical part of the marketing plan and the project part. The theoretical section contains findings obtained from the literature on re-gional and urban marketing, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍŠKOVÁ, Gabriela. \textit{Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně} Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ophtle/. [cit. 2024-04-23].
Jak správně citovat práci
Pospíšková, Gabriela. Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Současný stav cykloturistiky v Jihlavě a možnosti její propagace
Lada Slabá -
Zpracování studie proveditelnosti pro typové projekty - doprava v klidu
Aneta Tůmová -
Oceňování dopadů regionálních rozvojových projektů - doprava
Klára Nejezchlebová -
Kvantifikace ekonomických dopadů regionálních rozvojových projektů - doprava
Martin Vavrečka -
Kartografický projekt map dopravy vybraného území
Ladislav Brož