Optimalizace marketingové strategie v areálu Fun Spot Lipno a.s. – Matyáš HRIC
Matyáš HRIC
Bakalářská práce
Optimalizace marketingové strategie v areálu Fun Spot Lipno a.s.
Analysis and optimalization of the marketing strategy in the company Fun Spot Lipno a.s.
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a následná optimalizace marketingové strategie ve společnosti Fun Spot Lipno a.s. Teoretická část je zaměřena na popis nejdůležitějších základních pojmů marketingu, marketingových koncepcí a historii marketingu. Dále je provedena analýza marketingové strategie a vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Jistá část je věnována i rozboru marketingového …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is analysis and consequent optimization of marketing strategy in Fun Spot Lipno a.s. The theoretical part is focused on the description of the most important basic concepts of marketing, marketing concepts and marketing history. In addition, an analysis of the marketing strategy and the internal and external environment of the company is carried out. A certain part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRIC, Matyáš. Optimalizace marketingové strategie v areálu Fun Spot Lipno a.s. . Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová -
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Aneta Jiroutková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Jan Tomáš Glatt -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva