Marketingová strategie firmy Uber – Barbora Pešíčková
Barbora Pešíčková
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Uber
Marketing strategy of Uber
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá firmou Uber, nejúspěšnějším startupem roku 2016, a její marketingovou strategií. Cílem práce je seznámení s firmou Uber, jejím pozadím, business modelem a působením na českém trhu. Praktická část práce je věnována marketingové strategii Uberu pro Českou republiku, marketingovým online i offline aktivitám a následně jejich analýze. Součástí práce je také analýza konkurence …víceAbstract:
The object of study of this Bachelor Thesis is Uber, the most successful start-up of 2016, and its marketing strategy. The aim is to describe Uber as a company, introduce its background, business model, and its activity in the Czech Republic. The practical part of this thesis is focused on the marketing strategy of Uber in the Czech market followed up by the analysis of company's offline and online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2017
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Jakub Houžvička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69022
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza společnosti Uber na českém trhu
Veronika Nožičková -
Marketing sdílené ekonomiky v dopravě
Monika Krůželová -
Marketingová analýza společnosti Uber na českém trhu
Veronika Nožičková -
Marketingové aktivity společnosti Uber
Martina Koutníková -
Marketingová analýza společnosti Uber na českém trhu
Veronika Nožičková -
Marketing sdílené ekonomiky v dopravě
Monika Krůželová