Daniel Krásný

Bachelor's thesis

Komparace efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání

Comparison of the effectiveness of online marketing of two companies from different fields of business
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním a vyhodnocením efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání. Srovnání je provedeno na základě reálných dat získaných během marketingové komunikace za určité časové období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zaobírá obecným pojetím marketingu, vymezením online marketingu, nástroji využívanými v …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the comparison and evaluation of the effectiveness of online marketing of two companies from different business fields. The comparison is made on the basis of real data obtained during marketing communication for a certain period of time. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the general concept of marketing, the definition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jiří Šauer

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81822

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod