Daniel Krásný

Bakalářská práce

Komparace efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání

Comparison of the effectiveness of online marketing of two companies from different fields of business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním a vyhodnocením efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání. Srovnání je provedeno na základě reálných dat získaných během marketingové komunikace za určité časové období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zaobírá obecným pojetím marketingu, vymezením online marketingu, nástroji využívanými v …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the comparison and evaluation of the effectiveness of online marketing of two companies from different business fields. The comparison is made on the basis of real data obtained during marketing communication for a certain period of time. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the general concept of marketing, the definition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jiří Šauer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81822

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod