Komparace efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání – Daniel Krásný
Daniel Krásný
Bakalářská práce
Komparace efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání
Comparison of the effectiveness of online marketing of two companies from different fields of business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním a vyhodnocením efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání. Srovnání je provedeno na základě reálných dat získaných během marketingové komunikace za určité časové období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve zaobírá obecným pojetím marketingu, vymezením online marketingu, nástroji využívanými v …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the comparison and evaluation of the effectiveness of online marketing of two companies from different business fields. The comparison is made on the basis of real data obtained during marketing communication for a certain period of time. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the general concept of marketing, the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81822
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jiří Šauer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81822
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení ekonomické efektivnosti investičního záměru
Kryštof Novotný -
Vyhodnocení ekonomické efektivnosti investičního záměru
Kirill Bereznyak -
Vyhodnocení ekonomické efektivnosti investičního záměru
Pavlína Prokopcová -
Vyhodnocení efektivnosti investice
Patrik Fingr -
Vývoj technické efektivnosti komerčních bank v České republice.
Tereza Janošťáková -
Vyhodnocení ekonomické efektivnosti variant podnikatelského plánu
Martin Barták -
Vyhodnocení ekonomické efektivnosti variant podnikatelského plánu
Lucie Blahníková -
Evaluation of Online Marketing Communication
Shota Shakarishvili