Zkoumání manažerských modelů a jejich specifik v oblasti veřejných muzeí umění v ČR – Alexander Nuridzhanov
Alexander Nuridzhanov
Master's thesis
Zkoumání manažerských modelů a jejich specifik v oblasti veřejných muzeí umění v ČR
Management models and their specifics in public art galleries in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké manažerské modely jsou uplatňovány ve veřejných muzeích umění v České republice a jaká mají specifika s ohledem na velikost institucí. Teoretická část se nejdříve zaměřuje na změnu paradigmatu v managementu, popisuje vývoj jednotlivých manažerských funkcí a přináší koncept manažerských modelů od Juliana Birkinshawa. Poté jsou v práci pomocí rešerše odborné …moreAbstract:
This master’s thesis aims to find out which management models are applied in public art galleries in the Czech Republic and what are their specifics with regard to the size. At first, the theoretical part is focusing on the paradigm shift in management, describes the development of individual managerial functions and introduces the concept of management models by Julian Birkinshaw. Then the specifics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85265
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2022
- Supervisor: Stanislav Háša
- Reader: Jaroslav Pašmik
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NURIDZHANOV, Alexander. \textit{Zkoumání manažerských modelů a jejich specifik v oblasti veřejných muzeí umění v ČR}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/opwnek/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85265
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře
Matěj Havelka -
Akviziční filozofie a praxe muzeí výtvarného umění v českých zemích v období 1948 – 1968 v kulturně-historickém kontextu
Monika Sedláková -
Kurátorství současného umění v kontextu vysokoškolských galerií
Filip Halas -
Eventový management v prostředí univerzitních galerií
Lenka Sršňová -
Od návštěvníka k příteli. Členské programy vybraných galerií v České republice a motivace jejich členů.
Michaela Helísková -
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Využití rozšířené reality v muzeích umění jako nástroj pro zprostředkování děl veřejnosti
Klára Hostonská -
Manažerské aspekty modelů přijímání klientů do zařízení, zaměřených na péči o klienty s Alzheimerovou chorobou
Veronika Krajcová