Karin WRONOVÁ

Bachelor's thesis

Pohled a požadavky zkušených učitelů na začínající učitele

The view and requirements of the more experienced teachers on the incipient (teachers)
Abstract:
Tato teoreticko-empirická bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu začínajícího učitele do profesního života, zejména pak pohledem zkušených pedagogů na tyto začínající kolegy. Teoretická část práce je věnována osobnostním a profesním požadavkům na pedagogy. Poukazuje rovněž na možné problémy spojené s nástupem do učitelské profese. Empirická část práce se zabývá zejména analýzou a vyhodnocením …more
Abstract:
This theoretical-empirical bachelor's thesis deals with the issue of the entry of a beginner teacher into the professional life, particularly with the view of experienced teachers on these beginner colleagues. The theoretical part of the thesis is devoted to personality and professional requirements for teachers. It also points to the possible issues associated with entering the teaching profession …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

WRONOVÁ, Karin. Pohled a požadavky zkušených učitelů na začínající učitele. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ov-cj-15