Karin WRONOVÁ

Bachelor's thesis

Pohled a požadavky zkušených učitelů na začínající učitele

The view and requirements of the more experienced teachers on the incipient (teachers)
Anotácia:
Tato teoreticko-empirická bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu začínajícího učitele do profesního života, zejména pak pohledem zkušených pedagogů na tyto začínající kolegy. Teoretická část práce je věnována osobnostním a profesním požadavkům na pedagogy. Poukazuje rovněž na možné problémy spojené s nástupem do učitelské profese. Empirická část práce se zabývá zejména analýzou a vyhodnocením …viac
Abstract:
This theoretical-empirical bachelor's thesis deals with the issue of the entry of a beginner teacher into the professional life, particularly with the view of experienced teachers on these beginner colleagues. The theoretical part of the thesis is devoted to personality and professional requirements for teachers. It also points to the possible issues associated with entering the teaching profession …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WRONOVÁ, Karin. Pohled a požadavky zkušených učitelů na začínající učitele. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-ov-cj-15