Bc. Andrea Špesová

Diplomová práce

Marketingový plán vybranej reštaurácie

Marketing plan of the restaurant
Abstract:
ŠPESOVÁ , Andrea . Marketing plan selected restaurants . [ Master thesis ] Institute of Hospitality . Prague : 2014. 97 pages Topic of the thesis , which is a marketing plan gourmet restaurant we chose for reasons of present problem conjunction restaurants and marketing. The problem is the lack of attention devoted to the marketing and creating a marketing plan for restaurant equipment . Restaurant …více
Abstract:
ŠPESOVÁ, Andrea. Marketingový plán vybranej reštaurácie.[ Diplomová práca ] Vysoká škola hotelová. Praha: 2014. 97 strán Tému diplomovej práce, ktorou je marketingový plán vybranej reštaurácie, sme si vybrali z dôvodou súčastného problému spojitosti reštaurácie a marketingu. Problémom je nedostatečná pozornosť venovaná práve marketingu a vytvárania marketingového plánu pre reštauračné zariadenie. Majitelia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství