Marketingový plán vybranej reštaurácie – Bc. Andrea Špesová
Bc. Andrea Špesová
Diplomová práce
Marketingový plán vybranej reštaurácie
Marketing plan of the restaurant
Abstract:
ŠPESOVÁ , Andrea . Marketing plan selected restaurants . [ Master thesis ] Institute of Hospitality . Prague : 2014. 97 pages Topic of the thesis , which is a marketing plan gourmet restaurant we chose for reasons of present problem conjunction restaurants and marketing. The problem is the lack of attention devoted to the marketing and creating a marketing plan for restaurant equipment . Restaurant …víceAbstract:
ŠPESOVÁ, Andrea. Marketingový plán vybranej reštaurácie.[ Diplomová práca ] Vysoká škola hotelová. Praha: 2014. 97 strán Tému diplomovej práce, ktorou je marketingový plán vybranej reštaurácie, sme si vybrali z dôvodou súčastného problému spojitosti reštaurácie a marketingu. Problémom je nedostatečná pozornosť venovaná práve marketingu a vytvárania marketingového plánu pre reštauračné zariadenie. Majitelia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10062/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPESOVÁ, Andrea. \textit{Marketingový plán vybranej reštaurácie}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/oq1r6a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method
Martina Hochmalová -
Transformation of IT Services in ŠKODA AUTO DigiLab and DHL Information Services Europe through Application of Scaled Agile Frameworks
Olesia Lacko -
State-wide Authentication for Smart Services: A Case Study for BankID System in Ukraine
Dmytro Koziatynskyi -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Interpreting and translation services in the European Union Institutions
Kamila Mičulková