Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s. – Bc. Martina ROSINOVÁ
Bc. Martina ROSINOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.
Marketing management as one of tools for achievement competitive strength of the INSI INDUSTRIAL a.s. company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s. V teoretické části je podrobně rozepsáno marketingové řízení a konkurenceschopnost. V praktické části je obsaženo představení firmy INSI INDUSTRISL a.s. a výrobního programu, analýza konkurenční strategie, tj. situace na domácím trhu, analýza konkurence, analýza vnitřního …víceAbstract:
The theme of this Bachelor thesis is the Marketing Management as one of tools achieve-ment of competitive advantage company INSI INDUSTRIAL a.s. In the theoretical part you can find what is marketing management and competitive advantage in detail. Content of the practical part contains information about company INSI INDUSTRIAL a.s., its pro-duction programme, analysis of competitive strategy, situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2009
Identifikátor:
13341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROSINOVÁ, Martina. \textit{Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/oq1t2x/.
Jak správně citovat práci
ROSINOVÁ, Martina. Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.. Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 08. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost podniku a jeho strategie
Kateřina Čubová -
Konkurenční strategie ve společnosti BeLenka s.r.o.
Veronika Szerudová -
Návrh konkurenční strategie vybraného podniku
Denisa Dražilová -
Zhodnocení konkurenceschopnosti a návrh konkurenční strategie podniku působícího na poli elektromobility
Michal Stanek -
Stanovení konkurenční strategie firmy SWS Slusovice
Zdeněk Ňorek -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná -
Konkurenční strategie firmy Kitl, s.r.o.
Klára Blažková