Adam Krajčír

Bakalářská práce

1. Teoretická část:\nl{} Sociálna fotografia v New York City\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Liešna-Žítková\nl{} b) výstavní soubor: Liešna-Žítková

1. Theoretical part: Social Photography in New York 2. Practical part: a) Liešna-Žítková b) Liešna-Žítková
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zoznámiť čitateľa s hlavnými piliermi, ktoré dopomohli vzrásť žánru sociálna fotografia v meste New York City. Práca tak sleduje vývoj Americkej migračnej krízy, ktorá započala v neskorom deväťnástom storočí ako odpoveď na krízu v imperialistickej Európe, umelecké povstanie v štvrti Harlem, Veľkú hospodárskú krízu a Afroamerické hnutie za občianské práva. Zároveň zachytáva …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to acquiant the reader with main pillars, which helped social photography to arise in New York City. The work follows the progress of American migration crisis which had begun in the late ninetenth century as an answer for imperialistic Europe crisis, the great Harlem Renaissance, The Great depression and Civil Rights movement. This thesis also captures the photographers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krajčír, Adam. 1. Teoretická část:\nl{} Sociálna fotografia v New York City\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Liešna-Žítková\nl{} b) výstavní soubor: Liešna-Žítková. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie