Mgr. Kateřina GIBSON

Diplomová práce

What Do Teenagers Read during Lessons? A Contrastive Study of British and American Magazines for Teenagers.

What Do Teenagers Read during Lessons? A Contrastive Study of British and American Magazines for Teenagers.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá stylistickou analýzou amerických a britských časopisů pro mládež zaměřených na dívky. Jejím hlavním cílem je definování hlavních distinktivních rysů a odhalení shod a rozdílů. Pozornost je věnována strukturám časopisů, pravidelným rubrikách a tématům i obvyklým reklamním postupům.
Abstract:
The thesis deals with the stylistic analysis of magazines for teenage girls. Its main objective is to find distinctive features of both American and British magazines and to explore similarities and differences. The magazine structures, columns and topics are observed, accompanied by detailed analyses of some frequent sections, topics and advertisements.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2009
Zveřejnit od: 29. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GIBSON, Kateřina. What Do Teenagers Read during Lessons? A Contrastive Study of British and American Magazines for Teenagers.. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.5.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta