Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu – Bc. Daniela Hufová
Bc. Daniela Hufová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Retail marketing communication
Abstract:
HUFOVÁ, Daniela. Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu. [Bakalářská práce] University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká hotelová a ekonomická s.r.o. Praha: 2023.60 stran Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci podniku v oblasti maloobchodu. Cílem práce je vytvořit návrhy na základě zhodnocení využívaných stávajících marketingových nástrojů v maloobchodní …moreAbstract:
HUFOVÁ, Daniela. Retail Marketing communication. [Bachelor’s Dissertation] University College Prague -College of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics Ltd. Prague: 2023. 60 pages. The bachelor's thesis is devoted to the marketing communication of the company in the field of retail. The goal of the thesis is to create proposals based on the evaluation of the existing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/tprog/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
The effects of social media on investment decision
Ayushi Agrawal -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Retail marketing v kooperaci mezi výrobcem a prodejcem
Monika Kratochvílová -
Retail Marketing ve vybraném podniku
Petra Semíková -
Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace
Lucie Janíčková -
Artifial Intelligence for Marketing and Development of Retail Companies
Anastasia Deryabina -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál