Implementace efektivních strategií pro optimalizaci vyhledávání webových stránek – Vojtěch Steklý
Vojtěch Steklý
Bakalářská práce
Implementace efektivních strategií pro optimalizaci vyhledávání webových stránek
Implementation of effective strategies for optimizing website search
Anotace:
První část teze se zaměřuje na teoretická východiska týkající se problematiky optimalizace webových stránek postavených na redakčním systému WordPress. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, nastíněna historie i představeny současné trendy v oblasti SEO a identifikovány klíčové faktory ovlivňující pozici webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Tyto poznatky jsou dále rozšířeny o důležité informace …víceAbstract:
The first part of the thesis focuses on the theoretical background regarding the optimization of websites built on the WordPress content management system. It explains the basic concepts, outlines the history and current trends in SEO, and identifies the key factors affecting the position of websites in search results. This knowledge is further enhanced with important information regarding the strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Masner, Ph.D.
- Oponent: Pavel Šimek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEKLÝ, Vojtěch. \textit{Implementace efektivních strategií pro optimalizaci vyhledávání webových stránek}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/oqol66/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních sítí na návštěvnost webových stránek
Michael Tichý -
Analýza vlivu webového designu na návštěvnost a ziskovost webových stránek
Veronika Shchelkonogova -
Vliv PPC reklamy na návštěvnost webových stránek
Šimon Hřebecký -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
Šárka Tichá -
Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek
Daniel Matěna -
Redesign webových stránek regionálního rádia
Tomáš Březina -
Analýza návštěvnosti webových stránek a význam online marketingu
Veronika Charousová
Název
Vložil
Vloženo
Práva