Marketingová strategie udržitelné módy obchodu FRESHLABELS – Hai Yen Chuová
Hai Yen Chuová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie udržitelné módy obchodu FRESHLABELS
Marketing strategy of the company FRESHLABELS in the field of sustainable fashion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií české společnosti FRESHLABELS, která působí v oblasti udržitelné módy. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti a následně poskytnout doporučení na zlepšení, která by podpořila úspěšnost firmy.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech company FRESHLABELS, which operates in the field of sustainable fashion. The aim of the thesis is to evaluate the marketing strategy of the company and then provide recommendations for improvements that would support the success of the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91092
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2023
- Supervisor: Veronika Mokrejšová
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91092
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Udržitelnost a slow fashion v českém módním časopise Elle
Pavlína HAMOUZOVÁ