Hai Yen Chuová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie udržitelné módy obchodu FRESHLABELS

Marketing strategy of the company FRESHLABELS in the field of sustainable fashion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií české společnosti FRESHLABELS, která působí v oblasti udržitelné módy. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti a následně poskytnout doporučení na zlepšení, která by podpořila úspěšnost firmy.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech company FRESHLABELS, which operates in the field of sustainable fashion. The aim of the thesis is to evaluate the marketing strategy of the company and then provide recommendations for improvements that would support the success of the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2023
  • Supervisor: Veronika Mokrejšová
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91092

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Mezinárodní obchod