Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek – Bc. David SKAUNIC
Bc. David SKAUNIC
Master's thesis
Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek
Shopping habbits of specific segments of the market with music records.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá historií technického vývoje zvukových záznamů, mapuje český trh s hudební produkcí a především analyzuje vliv technologického pokroku na nákupní chování v hudebním průmyslu. Cílem práce je specifikovat nákupní chování a potřeby dnešního českého hudebního spotřebitele. Na základě poznatků vypracujeme marketingovou strategii pro distribuční společnosti na českém trhu s hudbou …moreAbstract:
Diploma work is mapping the history of technical progress of music records, analyzing the czech market with music production and especially analyzes the influence of technological progress on the shopping habbits in music industry. The aim of the work is to specify the shopping habbits and needs of the recent czech music listener. Based on the information we get, we estabilish the marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10629
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKAUNIC, David. \textit{Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/oqxazr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKAUNIC, David. Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
Que Anh Tran -
Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k nabídce produktů společnosti SUPRAPHON Entertainment a.s.
Marek Šíp -
Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19
Ferdinand Kuncl -
Trapová kultura v Česku, a jak ovlivňuje nákupní chování generace Z
Ema Buršíková -
Analýza nákupního chování na trhu s hudebními nástroji
Daniel Cudrák -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Heavymetalová hudba jako součást hudebního průmyslu
Anna Minjaríková -
Průmysl populární hudby v období legislativních proměn ochrany duševního vlastnictví v souvislosti s digitálním šířením hudby.
Jana Kukačková