Bc. David SKAUNIC

Master's thesis

Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek

Shopping habbits of specific segments of the market with music records.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá historií technického vývoje zvukových záznamů, mapuje český trh s hudební produkcí a především analyzuje vliv technologického pokroku na nákupní chování v hudebním průmyslu. Cílem práce je specifikovat nákupní chování a potřeby dnešního českého hudebního spotřebitele. Na základě poznatků vypracujeme marketingovou strategii pro distribuční společnosti na českém trhu s hudbou …more
Abstract:
Diploma work is mapping the history of technical progress of music records, analyzing the czech market with music production and especially analyzes the influence of technological progress on the shopping habbits in music industry. The aim of the work is to specify the shopping habbits and needs of the recent czech music listener. Based on the information we get, we estabilish the marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10629

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SKAUNIC, David. Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.