Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek – Bc. David SKAUNIC
Bc. David SKAUNIC
Diplomová práce
Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek
Shopping habbits of specific segments of the market with music records.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá historií technického vývoje zvukových záznamů, mapuje český trh s hudební produkcí a především analyzuje vliv technologického pokroku na nákupní chování v hudebním průmyslu. Cílem práce je specifikovat nákupní chování a potřeby dnešního českého hudebního spotřebitele. Na základě poznatků vypracujeme marketingovou strategii pro distribuční společnosti na českém trhu s hudbou …víceAbstract:
Diploma work is mapping the history of technical progress of music records, analyzing the czech market with music production and especially analyzes the influence of technological progress on the shopping habbits in music industry. The aim of the work is to specify the shopping habbits and needs of the recent czech music listener. Based on the information we get, we estabilish the marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10629
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKAUNIC, David. Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
Que Anh Tran -
Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k nabídce produktů společnosti SUPRAPHON Entertainment a.s.
Marek Šíp -
Změna nákupního chování návštěvníků českých hudebních festivalů v kontextu pandemie COVID-19
Ferdinand Kuncl -
Trapová kultura v Česku, a jak ovlivňuje nákupní chování generace Z
Ema Buršíková -
Analýza nákupního chování na trhu s hudebními nástroji
Daniel Cudrák -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Heavymetalová hudba jako součást hudebního průmyslu
Anna Minjaríková -
Průmysl populární hudby v období legislativních proměn ochrany duševního vlastnictví v souvislosti s digitálním šířením hudby.
Jana Kukačková