Bc. David SKAUNIC

Diplomová práce

Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek

Shopping habbits of specific segments of the market with music records.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá historií technického vývoje zvukových záznamů, mapuje český trh s hudební produkcí a především analyzuje vliv technologického pokroku na nákupní chování v hudebním průmyslu. Cílem práce je specifikovat nákupní chování a potřeby dnešního českého hudebního spotřebitele. Na základě poznatků vypracujeme marketingovou strategii pro distribuční společnosti na českém trhu s hudbou …více
Abstract:
Diploma work is mapping the history of technical progress of music records, analyzing the czech market with music production and especially analyzes the influence of technological progress on the shopping habbits in music industry. The aim of the work is to specify the shopping habbits and needs of the recent czech music listener. Based on the information we get, we estabilish the marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10629

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKAUNIC, David. Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.