Natálie Kalášková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace EDUKAL SYSTEM s.r.o.

EDUKAL SYSTEM Ltd. Marketing Communication Analysis
Anotace:
Cílem bakalářské práce vyhodnocení současné situace v probíhající marketingové komunikaci společnosti EDUKAL SYSTEM s.r.o. a stanovení doporučení na zlepšení v dané oblasti. Teoretická část se zaměří na moderní principy marketingových strategií a nástroje komunikace v online prostředí. Praktická část nejprve přinese analýzu používaných marketingových kanálů a jejich celkový dopad na fungování společnosti …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.