Analýza marketingové komunikace EDUKAL SYSTEM s.r.o. – Natálie Kalášková
Natálie Kalášková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace EDUKAL SYSTEM s.r.o.
EDUKAL SYSTEM Ltd. Marketing Communication Analysis
Anotace:
Cílem bakalářské práce vyhodnocení současné situace v probíhající marketingové komunikaci společnosti EDUKAL SYSTEM s.r.o. a stanovení doporučení na zlepšení v dané oblasti. Teoretická část se zaměří na moderní principy marketingových strategií a nástroje komunikace v online prostředí. Praktická část nejprve přinese analýzu používaných marketingových kanálů a jejich celkový dopad na fungování společnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.