Reklama na alkohol a její vliv na jedince z pohledu adolescentů – Kateřina Poláková
Kateřina Poláková
Diplomová práce
Reklama na alkohol a její vliv na jedince z pohledu adolescentů
The influence of alkohol advertising on adolescent perspective
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou reklamy na alkohol a jejího možného vlivu z pohledu adolescentů. Teoretická část práce se věnuje médiím, reklamě a jejímu působení na jedince i mediální výchově. Práce se také zmiňuje o závislosti na alkoholu a problematice konzumace alkoholu u adolescentů. Empirická část práce mapuje, jaké jsou postoje adolescentů k reklamě na alkohol, jaké mají postoje k alkoholu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4311
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 4. 2016
- Vedoucí: Mgr. Leona Stašová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Václav Škop, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na trhu alkoholických nápojů
Tomáš Holeňa -
Kontroverzní reklama a její hranice
Jiří Crha
Název
Vložil
Vloženo
Práva