Klára VÍTOVÁ

Bakalářská práce

Vybudování zákaznického centra v distribuční společnosti

Forming of costumer service department in distributive company
Anotace:
Téma této bakalářské práce je vybudování zákaznického centra v distribuční společnosti s aplikací na konkrétní podnik Bidvest. Práce si klade za úkol ohodnotit stávající situaci za pomocí nástrojů jako je například analýza konkurenčního prostředí. Dále se zabývám důvody, které vedou společnost jako je Bidvest k budování zákaznického centra, co může zákaznické centrum nabídnout, jaké má výhody a jaké …více
Abstract:
The main focus of my Bachelor?s Thesis is a forming of customer service department in a distribution company with application on the particular organization Bidvest. The dissertation aims to assess current situation by employing methods such as analysis of competitive environment. I also analyze reasons why a company like Bidvest would be interested in establishing a customer service department. Next …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÍTOVÁ, Klára. Vybudování zákaznického centra v distribuční společnosti. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.