Bc. Eva Pluháčková

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů

Marketing communication of selected e-shops
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci vybraných eshopů a navrhnout doporučení pro jejich zlepšení. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení marketingové komunikace doplněno vlastními názory, hodnocením a návrhy …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate current marketing communication of selectes e-shops and suggest recommendations for their improvement. Available secondary data are used in the thesis, along with a primary data. Theoretical bases of researched issues, characteristics of the subject, practical evaluation of marketing communication will be defined along with personal opinion, evaluation and recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/izpqo/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management