Veronika HANKOVÁ

Bachelor's thesis

Program Začít spolu v současné mateřské škole

The Programme Step by Step in the Contemporary Kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vymezením programu Začít spolu, z hlediska jeho zařazení. Dále se věnuji představení programu, jeho vzniku, historii a charakteristice programu. Hlouběji se zabývám samotným programem, jeho východisky, cíli a záměry. Zjišťuji, jaké je podnětné prostředí, jak fungují centra aktivit nebo jakou strukturu má den v mateřské škole, pracující s tímto programem …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the definition of the program Step by Step, in terms of its classification. I also focus on the presentation of the program, its origin, history, and characteristics of the program. I deal more deeply with the program itself, its starting points, goals, and objectives, I find out what is the stimulating environment, how the activity canters work or what structure the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 5. 2022
  • Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HANKOVÁ, Veronika. Program Začít spolu v současné mateřské škole. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta